2009. július 13., hétfő

asdfgh

olaszország 10 day (#)
majd utána.. :)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

mikor lesz új post???? :P

asdenn írta...

majd amikor lesz kinek írni

Névtelen írta...

a kinek az igazi kérdés? azt hittem a miről...

asdenn írta...

igen, a kinek.. ha ismernél tudnád..

Névtelen írta...

de nem.

asdenn írta...

?

asdenn írta...

mostmár érdekel ki vagy...

Névtelen írta...

LOOk! én az apád vagyok, nem küzhetsz meg velem!!!xD

Névtelen írta...

hmm, már több névtelen is van...
a star wars fan nem egyezik az előző névtelenekkel...

asdenn írta...

fantasztikus..
én csak egyre vagyok kiváncsi :)

Névtelen írta...

miért lehet egyátalán névtelenül kommentelni? a kommentelőt csábítja, a blog íróját meg megöli a kiváncsiság..szörnyű lehet. nem lennék a helyedben.

asdenn írta...

:) a többi névtelenről tudom hogy ki írta..